با ما تماس بگیرید
09384987137
دسته‌بندی کالاها

قوانین و مقررات

قوانین، شرایط استفاده و حریم خصوصی

فانوفلایت یک فروشگاه اینترنتی می باشد که  کاربران و مشتریان می توانند اقدام به استفاده  از خدمات و امکانات آن نمایند. قوانین فروشگاه اینترنتی فلایت به منظور  شفافیت و حفظ حقوق خریدار و فروشنده بوده و رعایت آن از سوی هر دو طرف  معامله الزامی می باشد.

قوانین عمومی

کلیه قوانین ، فرایند ها و رویه های فانوفلایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و حمایت  از حقوق مصرف کننده می باشد و عضویت در سایت فانوفلایت از سوی کاربر یا  مشتری به منزله آگاهی و پذیرش قوانین فانوفلایت بوده و  کاربر یا مشتری  موظف به رعایت قوانین مذکور می باشد.
چنانچه قوانین، رویه ها و خدمات فانوفلایت تغییر نماید در همین صفحه اطلاعات  آن بروزرسانی خواهد شد و مادامی که کاربر یا مشتری از خدمات فانوفلایت استفاده می نماید به منزله پذیرش کامل این تغییرات از سوی وی بوده و حق  هرگونه اعتراض نسبت به آن را از خود سلب می نماید.

کاربر

کاربر به شخصی اطلاق می شود که در سایت فانوفلایت ثبت نام نماید و مشتری به کاربری اطلاق می شود که اقدام به ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی فانوفلایت می نماید.
ثبت اطلاعات در حساب کاربری توسط کاربر به منزله تایید صحت اطلاعات از سوی کاربر می باشد.

راهنمای ثبت نام

شرایط ثبت سفارش

در فانوفلایت تلاش بر آن است که اطلاعات و  مشخصات کالا به بهترین شکل در اختیار کاربران قرار گیرد تا انتخاب بهتری  داشته باشند اما باید توجه داشته باشید در هنگام انتخاب کالا کاربر باید به  تمام مشخصات کالا دقت نماید و سپس اقدام به ثبت سفارش نماید. مسئولیت  انتخاب کالا به صورت کالا بر عهده کاربر بوده و فانوفلایت هیچ مسئولیتی  درباره انتخاب کاربر نخواهد داشت.

راهنمای ثبت سفارش

پرداخت وجه سفارش از طریق زیر امکان پذیر می باشد:
1. پرداخت اینترنتی از طریق درگاه پرداخت زرین پال موجود در سایت فانوفلایت

شرایط ارسال

فانوفلایت متعهد است در روزهای کاری تمام سفارش‌هایی ثبت شده توسط مشتریان محترم را با توجه به اطلاع رسانی انجام شده در سایت فانوفلایت برای تک تک محصولات از طریق تیپاکس یا سیستم پست به دست به دست  مشتریان خود برساند. در صورت بروز هرگونه مشکل در این روند ، فانوفلایت از  راه‌های ارتباطی درج پیام در صفحه اول سایت و همچنین از طریق تماس تلفنی با شماره همراه و یاشماره تلفن  ثابت ثبت شده در  پروفایل مشتری؛ یا از طریق ارسال پیام در قالب پیامک یا اطلاع رسانی از طریق شبکه های اجتماعی مجاز کشور ( وات ساپ و ایتا )  مشکل پیش آمده را به اطلاع مشتری می رساند و زمان بعدی ارسال را با او هماهنگ می نماید .
در صورت در دسترس نبودن مشتری و عدم توانایی او در هماهنگی ارسال یا برقراری ارتباط با ایشان ، سفارش پس از 3 روز کاری لغو می شود و مبلغ پرداختی توسط کاربر به اعتبار حساب کاربری ایشان اضافه می شود.

از آنجا که بازه های ارسال کالا برای فانوفلایت از طریق ارسال تیپاکس ، طبق زمان بندی های خاصی تعریف می‌شود لازم است که مشتریان محترم در زمان ثبت سفارش به این موضوع توجه داشته باشند . در صورت ارسال بسته های سفارش مشتر یان تا از ساعت 9:00 صبح الی 16:00 روزهای شنبه تا چهارشنبه و تا قبل از ساعت 12:00 در روز های پنجشنبه ، امکان سوله در همان روز توسط تیپاکس وجود دارد در غیر این صورت ، ارسال بسته مربوطه در روز بعد انجام خواهد شد . ارسال کالا در بازه های زمانی خارج از بازه های زمانی فوق الذکر به هیچ وجه مورد وثوق فانوفلایت نمی باشد.
فروشگاه اینترنتی فانوفلایت این اجازه را دارد تا بازه های زمانی اعلام شده  برای ارسال کالا را بنا به شرایط و حجم سفارشات تغییر دهد. و از طریق تماس  تلفنی یا پیامک موضوع را به مشتری اعلام نماید.
برای سفارشات به تهران و سایر شهرهای ایران از مبدا شاهین شهر ، در زمان تحویل کالا به شرکت تیپاکس ، یک پیامک حاوی کد رهگیری مرسوله به صورت همزمان برای فرستنده ( فانوفلایت ) و گیرنده ( مشتری ) که در سایت ثبت سفارش کرده و عملیات پرداخت وجه را تکمیل نموده است ، از طریق تیپاکس ارسال می گردد . مشتری محترم می تواند با درج کد رهگیری اشاره شده ، از آخرین وضعیت ، کالای سفارش داده شده مطلع گردد .
باید توجه داشته باشید که مسئولیت ثبت آدرس گیرنده بر عهده مشتری می باشد  سفارش ها به آدرس ثبت شده توسط مشتری در هنگام ثبت سفارش در  سایت فانوفلایت ارسال خواهد شد، از  این رو مشتریان محترم می بایست در ثبت آدرس و کدپستی  ، شماره تلفن همراه و ثابت در فرآیند ثبت سفارش دقت کافی داشته باشید. در صورت بروز اشتباه از سوی مشتری در ثبت آدرس گیرنده ، هزینه ارسال مجدد مرسوله به آدرس صحیح و سایر هزینه های احتمالی ناشی از این موضوع ، بر عهده مشتری می باشد .

راهنمای ارسال کالا

روز کاری

روز های کاری فانوفلایت بین شنبه تا چهارشنبه از  ساعت 8:30 الی 17:00 و پنجشنبه ها از ساعت 8:30 الی 13:30 می باشد.منظور از روزکاری ، روزهای کاری غیر تعطیل مصرح در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران  است و هر گونه تغییرات به وجود آمده در این روزها باید از طریق رسانه‌های عمومی به اطلاع عموم رسیده باشد. منظور از زمان ارسال تاریخ و بازه ساعتی  است که در ثبت نهایی سفارش و در فاکتور شما ثبت می‌گردد.

شرایط تحویل و ارائه کالا

چک کردن مرسوله

مشتری موظف است در هنگام دریافت سفارش در  حضور مامور پست ، اقلام سفارش را با فاکتور سفارش چک نماید و  از صحیح و سالم بودن کالا مطمئن شود و پس از تایید موارد ذکر شده، سفارش خود را تحویل گیرد. بدیهی است امضاء و تائید شما به مامور پست به منزله دریافت سفارش کالاهای سفارش به صورت کامل و سالم تلقی می‌گردد  و پس از آن فروشگاه اینترنتی فانوفلایت هیچ‌گونه مسئولیتی در این زمینه  نخواهد داشت. و حق هرگونه اعتراض و شکایت را از خود نسبت به تعداد اقلام  سفارش و سلامت کالا سلب می نماید.
ضمنا توجه فرمایید بسته پستی ارسالی نباید مخدوش باشد.

قوانین و محدودیت‌های  بهداشتی

از آنجا که تمام محصولات تابع ضوابط و  قوانین وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران هستند بعد از باز شدن درب محصول و  یا لفاف پلاستیکی آن یا مخدوش شدن پلمپ های نصب شده بر روی محصول  به هیچ عنوان محصول مرجوع و یا تعویض نمی‌شود.

شرایط عمومی بازگشت کالا

مشتری موظف است در هنگام دریافت کالا از مامور پست بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خود داری نماید، همچنین مشتری موظف است در  حضور مامور پست محتویات سفارش خود را با فاکتور تطابق  داده و در صورت تفاوت تعداد کالای ارسال شده با فاکتور از دریافت آن خود داری نمایند.

هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده،  مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا می شود. لذا قبل از باز کردن  و استفاده از محصول به تاریخ  انقضا، تطابق کالا با سفارش و سایر موارد که منجر به لغو سفارش می شود ، توجه فرمایید.

پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل  کیفیت مورد اعلام شده توسط مشتری را مورد بررسی قرار می دهد در صورت صحت ،  کالا تعویض یا وجه آن عودت داده می شود در غیر این صورت کالا مجددا برای  مشتری ارسال خواهد شد.

توجه داشته باشید هرگونه هزینه و تبعات در  صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی و هماهنگی با پشتیبانی فانوفلایت و بررسی ایشان بر عهده مشتری می باشد. 

درچه حالتی می توانیم از ضمانت بازگشت کالا استفاده نماییم؟

وجود ایراد در کالای دریافت شده

در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای دریافت  شده، مشتریان عزیز حداکثر 24 ساعت (یک روز کاری پس از دریافت کالا) باید  مورد را به تیم پشتیبانی فانوفلایت اطلاع دهند. تیم پشتیبانی فانوفلایت پس از  بررسی مورد اعلام شده از سمت مشتریان ، راهنمایی های لازم را جهت عودت یا  تعویض کالا انجام می دهند.

مغایرت کالای دریافت شده با سفارش

درصورت مغایرت کالای دریافت شده با اطلاعات  مندرج در سایت ، مشتری 48 ساعت (دو روزکاری) پس از دریافت کالا مهلت دارد تا  مورد را به اطلاع تیم پشتیبانی برساند. پس از انجام بررسی های توسط تیم  پشتیبانی فانوفلایت ، راهنمایی های لازم جهت بازگشت و عودت  کالا توسط ایشان صورت می گیرد.

انصراف از خرید و عودت کالا

درخواست انصراف از خرید فقط تا 7 روز پس از  دریافت سفارش توسط مشتری امکان پذیر می باشد. پس از آن به هیچ وجه امکان  انصراف از سفارش و عودت کالا وجود نخواهد داشت. در صورت انصراف از خرید کل  سفارش، باید محصولات در بسته بندی بازی بین و به همراه فاکتور مربوطه عودت داده شود (تحویل پست یا مامور ارسال شوند)، در غیر اینصورت  امکان عودت و بازگشت کالا امکان پذیر نمی باشد.

هزینه بازگشت کالا

در صورتی که کالا دچار ایراد بود یا با  اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشت هزینه عودت کالا بر عهده فانوفلایت می  باشد، بنابراین پس از بازگشت کالا به فانوفلایت باید تصویر برگه پستی یا  فاکتور پیک را از طریق پیام رسان ایتا برای پشتیبانی فانوفلایت ارسال نمایید؛ در  صورت عدم داشتن فاکتور پستی یا پیک امکان عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داشت.

در صورت انصراف از خرید که شامل هیچ کدام از موارد فوق نباشد، هزینه عودت کالا بر عهده مشتری می باشد.

شرایط عودت وجه

3 تا 5 روز کاری پس از دریافت کالا توسط  انبار و بررسی موارد اعلام شده از سمت مشتری، عودت وجه به حساب مشتری صورت می گیرد. توجه داشته باشید برای انجام عودت وجه حتما باید شماره کارت خود  را در قسمت پروفایل وارد نمایید و شماره کارت باید با نام سفارش دهنده کالا  مطابقت داشته باشد.

راه های ارتباط با پشتیبانی فانوفلایت

شماره تماس:  - 09384987137 09132028623

ساعت تماس: شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 الی 17   (به جز روز های تعطیل)

مشاوره رایگان

وب سایت فانوفلایت برای مشتریان خود امکان  مشاوره آنلاین و تلفنی را فراهم آورده است . باید توجه داشته باشید که  پیشنهاد های مطرح شده از سوی مشاور به هیچ عنوان در شرایط تصمیم شما برای  انتخاب تغییر ایجاد نمی کند و انتخاب شما ملاک عمل و پرداخت و تحویل اجناس  است.

حفظ حریم خصوصی

هدف فانوفلایت حفظ و حراست از اطلاعات و حریم  شخصی کاربران و مشتریان خود می باشد و در این راستا می کوشد. به همین  منظور فانوفلایت برای ارائه خدمات خود (خرید، نظرات، مطالب کاربران و …) نیاز   به اطلاعاتی از مشتریان خود دارد که در فرم ثبت نام و پروفایل باید آن ها را  تکمیل نمایند.
این اطلاعات در دیتا بیس فانوفلایت ذخیره می شود که موراد امنیتی برای حفاظت از آن توسط فانوفلایت صورت می گیرد .  
فانوفلایت اطلاعات شخصی کاربر را محرمانه می داند و این اطلاعات را به شخص و  سازمان دیگری منتقل نمی کند مگر در مواردی که با دستور قضایی یا اداری طبق  قوانین جمهوری اسلامی ایران موظف به ارائه آن به فرد، سازمان یا نهاد دیگری باشد.
کاربران باید توجه داشته باشند اطلاعات هویتی ثبت شده در نام گیرنده سفارش نظیر نام، شماره تماس و آدرس هر مرسوله به همراه آن در اختیار شرکت پست  جمهوری اسلامی ایران و شرکت های طرف قراداد ارسال مرسولات به منظور ارسال سفارش قرار می گیرد.
فانوفلایت در راستای قوانین خود این اختیار و اجازه را دارد تا نظرات و پست  های ارسالی از سمت کاربران را ویرایش و حذف نماید و چنانچه مطالب و نظرات ارسالی کاربران مشمول مصادیق مجرمانه باشد، فانوفلایت این اچازه را دارد تا  با استفاده از اطلاعات ثبت شده توسط کاربر پیگیری قانونی نسبت به آن انجام  دهد.
اطلاعات مندرج در پروفایل های شخصی فانوفلایت که از سوی مشتری در این سایت فانوفلایت به ثبت می‌رسد نزد وب سایت امانت محسوب شده و وب سایت تمامی قوانین مربوط به راز داری را برای آن مترتب می‌داند.
وبسایت فانوفلایت به هیچ وجه مجاز به انتشار، خرید و فروش و در اختیار قرار دادن این  اطلاعات به غیر را ندارد. تنها به درخواست دستگاه های قانونی وب سایت مجاز  است اطلاعات مشتریان خود را به دستگاه های ذی‌صلاح ارائه کند.